završni rad
Marketinški aspekt izdavanja književnog djela na primjeru iz prakse

Vuković, Ante
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Vuković, A. (2024). Marketinški aspekt izdavanja književnog djela na primjeru iz prakse (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:597671

Vuković, Ante. "Marketinški aspekt izdavanja književnog djela na primjeru iz prakse." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:597671

Vuković, Ante. "Marketinški aspekt izdavanja književnog djela na primjeru iz prakse." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:597671

Vuković, A. (2024). 'Marketinški aspekt izdavanja književnog djela na primjeru iz prakse', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:597671

Vuković A. Marketinški aspekt izdavanja književnog djela na primjeru iz prakse [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 20.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:597671

A. Vuković, "Marketinški aspekt izdavanja književnog djela na primjeru iz prakse", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:597671