diplomski rad
Etičke dileme i percepcija korisnika marketinškog prikupljanja podataka

Marić, Andrej
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Marić, A. (2024). Etičke dileme i percepcija korisnika marketinškog prikupljanja podataka (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:630037

Marić, Andrej. "Etičke dileme i percepcija korisnika marketinškog prikupljanja podataka." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:630037

Marić, Andrej. "Etičke dileme i percepcija korisnika marketinškog prikupljanja podataka." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:630037

Marić, A. (2024). 'Etičke dileme i percepcija korisnika marketinškog prikupljanja podataka', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:630037

Marić A. Etičke dileme i percepcija korisnika marketinškog prikupljanja podataka [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:630037

A. Marić, "Etičke dileme i percepcija korisnika marketinškog prikupljanja podataka", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:630037