Mihanović, N. (2024). PERCEPCIJA POTROŠAČA NA MARKETING IZ ZASJEDE (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:196056
Mihanović, Nikolina. "PERCEPCIJA POTROŠAČA NA MARKETING IZ ZASJEDE." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:196056
Mihanović, Nikolina. "PERCEPCIJA POTROŠAČA NA MARKETING IZ ZASJEDE." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:196056
Mihanović, N. (2024). 'PERCEPCIJA POTROŠAČA NA MARKETING IZ ZASJEDE', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:196056
Mihanović N. PERCEPCIJA POTROŠAČA NA MARKETING IZ ZASJEDE [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 25.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:196056
N. Mihanović, "PERCEPCIJA POTROŠAČA NA MARKETING IZ ZASJEDE", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:196056