Grljušić, D. (2024). Specifičnosti primjene marketinga u sportu s naglaskom na promotivne aktivnosti (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:044080
Grljušić, Danica. "Specifičnosti primjene marketinga u sportu s naglaskom na promotivne aktivnosti." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:044080
Grljušić, Danica. "Specifičnosti primjene marketinga u sportu s naglaskom na promotivne aktivnosti." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:044080
Grljušić, D. (2024). 'Specifičnosti primjene marketinga u sportu s naglaskom na promotivne aktivnosti', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:044080
Grljušić D. Specifičnosti primjene marketinga u sportu s naglaskom na promotivne aktivnosti [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 12.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:044080
D. Grljušić, "Specifičnosti primjene marketinga u sportu s naglaskom na promotivne aktivnosti", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:044080