specijalistički diplomski stručni
Razvoj online poslovne komunikacije hrvatskih poduzeća s kupcima
završni rad

Antonio Gnječ (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovRazvoj online poslovne komunikacije hrvatskih poduzeća s kupcima : završni rad
AutorAntonio Gnječ
Voditelj/MentorIvana Bilić (mentor)
Sažetak rada
Razvoj online komunikacije za hrvatska poduzeća važno je zbog većeg profita i približavanja potrošačima. Istraživanje je analiziralo prisutnost i aktivnost odabranih poduzeća na društvenim mrežama i službenoj web stranici. Rezultati istraživanja pokazuju sporost u prihvaćanju društvenih mreža ali i sve veću prisutnost na istima. Interakcija s potrošačima je neophodna jer tako poduzeća dolaze do informacija o potrebama i željama potrošača. Potrošaču je preko društvenih mreža i službenih web stranica omogućen izravan kontakt s poduzećem, u mogućnosti je lako i brzo prikupiti željene informacije o proizvodima i uslugama, a poduzećima je omogućena isporuka korisnog sadržaja u trenutku kada ga je kupac tražio.
Ključne riječionline komunikacija društvene mreže poduzeća potrošači
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Upravljanje projektima, Upravljanje financijama i porezima, Računovodstvo i revizija
SmjerRačunovodstvo i revizija
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/ specijalistica ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivastruč. spec. oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2016
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The development of online communication for Croatian companies is important because of higher profits and consumers closer. The study analyzed the presence and activity of selected companies on social networks and official website. The research results show slowness in adopting social media as well as the increasing presence on them. Interaction with consumers is important because both companies access to information about the needs and desires of consumers. The consumer is through social networks and the official website enable direct contact with the company, is able to easily and quickly collect the desired information about products and services, and companies has enabled delivery of payload at the time when it is looking for a buyer.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)online communication social networks companies consumers
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:744196
PohranioIvana Gizdić