specijalistički diplomski stručni
ANALIZA SUSTAVA UPRAVLJANJA KVALITETOM NA PRIMJERU PODUZEĆA ĈISTOĆA D.O.O. ZADAR
završni rad

Ivan Pavlović (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovANALIZA SUSTAVA UPRAVLJANJA KVALITETOM NA PRIMJERU PODUZEĆA ĈISTOĆA D.O.O. ZADAR : završni rad
AutorIvan Pavlović
Voditelj/MentorIvana Dropulić (mentor)
Sažetak rada
Upravljanje kvalitetom ima ima vrlo velik znaĉaj prilikom ostvarivanja konkurentnosti na trţištu. Pošto se konkurentnost u prvom redu osigurava zadovoljavanjem potreba korisnika, implementacija sustava upravljanja kvalitetom se smatra neizostavnom. Sustav upravljanja kvalitetom osim upravljanja kvalitetom proizvoda upravlja kvalitetom procesa. Velika vaţnost se stavlja na ljudski faktor, jer je upravo ljudski faktor taj koji se koristi procesima u poduzeću te samim time doprinosi ostvarenju konaĉnog cilja – kvalitetnog proizvoda kao rezultata kvalitetnog procesa i ĉitavog sustava upravljanja kvalitetom. Upravljanje kvalitetom se pri implementaciji te nakon prilagodbe poslovanja sustavu redovito prati, analizira te po potrebi unaprjeĊuje. Dakle, sustav upravljanja kvalitetom nikako nije jednoliĉan. Ĉistoća d.o.o. Zadar je Hrvatsko poduzeće koje je meĊu prvima implementiralo sustav upravljanja kvalitetom, ĉime si je danas osiguralo konkurentnost u djelatnosti u kojoj posluje.
Ključne riječiupravljanje kvalitetom ljudski faktor Ĉistoća d.o.o. Zadar
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Računovodstvo
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Upravljanje projektima, Upravljanje financijama i porezima, Računovodstvo i revizija
SmjerRačunovodstvo i revizija
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/ specijalistica ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivastruč. spec. oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Quality management has big significance during achieving concurrency on the market. As the concurrency provides meeting the customer needs, quality management implementation is unavoidably. System of quality management except the managing product quality manages the quality of processes. Big importance has the human factor because humans are users of processes in firm which leads to the end goal – quality product as the result of quality process and the quality management system at whole. Quality management after implementation and business process adjustments must be very often tracked, analyzed and improved if necessary. So, the quality management system isn’t that simple. Ĉistoća d.o.o. Zadar is Croatian firm which stands within first few firms that has implemented quality management system, and thus ensured competitiveness in its business activity.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)quality management human factor Ĉistoća d.o.o. Zadar firm
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:251051
PohranioIvana Gizdić