diplomski rad
METRIKE MARKETINGA U UPRAVLJANJU CIJENAMA NA PRIMJERU PODUZEĆA GALIJA D.O.O.
Diplomski rad

LInda Marijan (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovMETRIKE MARKETINGA U UPRAVLJANJU CIJENAMA NA PRIMJERU PODUZEĆA GALIJA D.O.O. : Diplomski rad
AutorLInda Marijan
Voditelj/MentorNeven Šerić (mentor)
Sažetak rada
Glavni razlog pisanja ovog diplomskog rada je bilo isticanje koristi metrika marketinga kao nezaustavljive budućnosti modernog poslovanja. Metrike marketinga mogu biti francuski ključ koji jednom marketeru pomaže popraviti sve cijevi poslovanja koje puštaju vodu, odnosno novce. Kako bi se potonje izneseno vjerovanje autora učvrstilo pisanim dokazom, metrike marketinga su računate na brojkama stvarnog poduzeća, te su se korištene metrike iskazale i polučile rezultate koji su se očekivali od njih. Obzirom da još uvijek metrike nisu uobičajen alat, te se njihov razvoj i širenje mogućnosti pretežito svodi na ovakve radove, to se i ovdje nastojalo održati. Također, analizirala se i trenutna situacija poduzeća konoba pizzeria Galija i to iz razloga što se metrike ne koriste u trenutnom poslovanju, ali postoji velika spremnost na isto. Na koncu rada, prikazana je i dokazana realna moć metrika marketinga.
Ključne riječimetrike marketing cijene
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-08
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The main reason for writing this diploma thesis was to highlight the benefits of marketing metrics as an unstoppable future of modern business. Metrics Marketing can be a wrench that helps one marketer fix all the business pipes that leak money. In order to strengthen the latter presented belief with written proof, marketing metrics were calculated using numbers from actual company and metrics expressed and produced the results that were expected of them. Since metrics are still not common and their development and expansion opportunities mainly boils down to this kind of work, same was tried to maintain here. Also, there was an analysis of the current situation of pizzeria Galija, because the metrics are not used in current business, but there is a great willingness. At the end of this thesis, there were shown and demonstrated the real powers of marketing metrics.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)metrics marketing prices
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:254221
PohranioIvana Gizdić