završni rad
UPRAVLJANJE MARKETINGOM U HOTELIJERSTVU
završni rad

Merita Kanaet (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUPRAVLJANJE MARKETINGOM U HOTELIJERSTVU : završni rad
AutorMerita Kanaet
Voditelj/MentorNeven Šerić (mentor)
Sažetak rada
Upućujući na ulogu i značenje marketinške koncepcije u suvremenom poslovanju hotela, treba prije svega dati naglasak temeljnim postavkama marketinga kao tržišno usmjerenoj poslovnoj koncepciji. Optimalnom kombinacijom elemenata marketinškog miksa, strateškim planiranjem i organizacijom marketinga u hotelijerstvu, te uz neizostavnu implementaciju nekih od marketinških funkcija, prvenstveno istraživanja tržišta, moguće je razvidno sagledati ulogu marketinške koncepcije u hotelskom poslovanju. Polazeći od posebnosti hotela kao jednoga od nositelja turističke ponude, od kojih posebno valja istaknuti činjenicu da je hotelski turistički proizvod skup različitih proizvoda i usluga proizlaze i posebne značajke marketinške koncepcije u poslovanju hotela. Promišljajući o marketingu kao procesu komuniciranja na tržištu, vrlo važnom se smatra i promotivna uloga, koja u procesu odlučivanja nositelja potražnje ima svrhu ostvarenja ciljeva poslovanja hotelskoga poduzeća. Kako je danas u većini moderno organiziranih hotelskih poduzeća marketing prihvaćen kao najuspješniji oblik poslovne politike, to govoreći o poslovnom odlučivanju, govorimo o odlučivanju u području marketinga.
Ključne riječimarketinški splet promocija hotelijerstvo Radisson Blu
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaTurizam
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-05
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Referring to the role and meaning of marketing conception in contemporary hotel business, should first of all to emphasize the basic tenets of marketing as a market-oriented business concept. Optimal combination of marketing mix elements, strategic planning and marketing organization in the hotel industry, and with the inevitable implementation of some of the marketing function, primarily of market research, it is evident examine the role of marketing conception in the hotel business. Starting from the specific features of the hotel as one of the tourist offer, one of which is especially important to highlight the fact that the hotel tourist product amalgam of different products and services - derive the special features of marketing conception in the hotel business, in which work warns. Thinking about marketing as a process of communication in the market, we feel very important and promotional role, which in the process of decision-making carriers demand has aimed at achieving the goals of the business of hotel companies. How is today the most modern organized hotel businesses marketing accepted as the most successful form of business policy, saying that the business decision making, talk about decision-making in the field of marketing.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:489018
PohranioIvana Gizdić