Kanaet, M. (2016). UPRAVLJANJE MARKETINGOM U HOTELIJERSTVU : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:489018
Kanaet, Merita. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U HOTELIJERSTVU : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:489018
Kanaet, Merita. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U HOTELIJERSTVU : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:489018
Kanaet, M. (2016). 'UPRAVLJANJE MARKETINGOM U HOTELIJERSTVU : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:489018
Kanaet M. UPRAVLJANJE MARKETINGOM U HOTELIJERSTVU : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:489018
M. Kanaet, "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U HOTELIJERSTVU : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:489018