završni rad
INFORMACIJSKI SUSTAVI U RECEPCIJSKOM POSLOVANJU
završni rad

Juria Čevra (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovINFORMACIJSKI SUSTAVI U RECEPCIJSKOM POSLOVANJU : završni rad
AutorJuria Čevra
Voditelj/MentorDaniela Garbin Praničević (mentor)
Sažetak rada
Značaj primjene informacijskih tehnologija u poslovanje je ogroman. Uloga informacijskog sustava se očituje u pojednostavljivanju procesa i ubrzavanju obavljanja aktivnosti zaposlenika poduzeća. Također, informacijske tehnologije uvelike pridonose menadžmentu prilikom donošenja odluka i upravljanja poduzećem. Kako je hotel dinamičan i otvoren organizacijski sustav, neophodno je da se i u njega implementiraju planirani i integrirani sustavi. Obzirom na to da je recepcija srce hotela, odjel recepcije ponajviše podliježe implementaciji novih IS te unapređenju već postojećih tehnologija. U Hrvatskoj se nakon razdoblja rata turizam počeo posebno isticati, pa je uslijedio razvoj softverskih rješenja koja danas uvelike olakšavaju recepcijsko poslovanje ali i poslovanja hotela uopće.
Ključne riječiinformacijski sustav informacijske tehnologije hotel odjel recepcije
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Poslovna informatika
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaTurizam
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The significance of information technologies in business is big. The role of information system refers to simplification of processes in firm and to acceleration of getting staff activities done. What’s more, information technologies contributes to management while making decisions and managing the firm. As the hotel is dynamic and open organization system, it’s necessary to implement planned and integrated systems in hotels, too. As the reception is the ‘heart’ of the hotel, reception department is one of most computerized department in hotel business and it has many informational system improvement of already existing technologies. In Croatia the tourism has start to rapidly grow after the war period so the result was development of software solutions which today greatly facilitate reception department business and the business of hotel at all.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)information system information technologies hotels reception department
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:217794
PohranioIvana Gizdić