diplomski rad
UTJECAJ DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA NA REPUTACIJU PODUZEĆA INDUSTRIJE GRAĐEVINARSTVA
Diplomski rad

Josipa Rako (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUTJECAJ DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA NA REPUTACIJU PODUZEĆA INDUSTRIJE GRAĐEVINARSTVA : Diplomski rad
AutorJosipa Rako
Voditelj/MentorDejan Kružić (mentor)
Sažetak rada
Poduzeća građevinske industrije sve više posluju na nacionalnim i međunarodnim tržištima. U cilju poboljšanja uspješnosti kod odabira izvođača usluga građevinska poduzeća su uz ostale poslovne aktivnosti u velikoj mjeri primjenjuju i društveno odgovorno ponašanje. U ovom diplomskom radu koristeći metode kvantitativne analize testirana je veza između društveno odgovornog ponašanja i reputacije poduzeća. Dokazano je da postoji statistički značajna veza između primijenjene razine društveno odgovornog ponašanja i reputacije poduzeća mjerene pokazateljima emocionalnog suda, proizvodima i uslugama, vizijom i vodstvom, radnim okruženjem i financijskom izvedbom. Nadalje, dokazano je da poduzeća građevinske industrije primjenjuju visok stupanj društveno odgovornog ponašanja.
Ključne riječiodgovorno poslovanje reputacija poduzeća trendovi
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Enterprises of construction industry increasingly operating on national and international markets . In order to improve performance when selecting a contractor services, construction companies are in addition to other business activities largely apply and socially responsible behavior. This thesis using methods of quantitative analysis tested the relationship between social responsibility and corporate reputation. It has been proven that there is a statistically significant relationship between the applied levels of corporate social responsibility and corporate reputation measured by indicators of emotional court, products and services, vision and leadership, working environment and financial performance. Furthermore, it has been proven that companies of the construction industry apply a high level of corporate social responsibility .
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:228111
PohranioIvana Gizdić