diplomski rad
KUPOVNO PONAŠANJE I MODEL ,,VELIKIH PET'' FAKTORA LIČNOSTI
Diplomski rad

Ivana Varvodić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovKUPOVNO PONAŠANJE I MODEL ,,VELIKIH PET'' FAKTORA LIČNOSTI : Diplomski rad
AutorIvana Varvodić
Voditelj/MentorMIrela Mihić (mentor)
Sažetak rada
Tema ovog rada je utvrđivanje postojanja veze osobina ličnosti i kupovnog ponašanja te predviđanje budućih poteza prilikom donošenja kupovnih odluka koristeći model ''velikih pet''. Ispitivana je i veza prihoda i kompulzivnosti. Svrha istraživanja je bolje razumijevanje ciljnih segmenata važnih za brže donošenje poslovnih odluka. Zaključeno je da savjesnost i emocionalna stabilnost isključuju mogućnost kompulzivnosti, a hedonistički stil potrošačkog ponašanja ukazuje na postojanje iste. Prihodi i kompulzivnost nisu dovedeni u vezu. U daljnjim istraživanjima preporuča se korištenje većeg uzorka na širem geografskom području. Rezultati ovakvih istraživanja su korisni i praktično upotrebljivi u mnogim znanstvenim poljima što povećava interes dionika za slična istraživanja.
Ključne riječikompulzivno kupovanje ličnost model ''velikih pet''
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The subject of this research was to examine the link between dimensions of personality and buying behaviour as well as predicting the future moves of purchase decisions based on the Big Five model of personality factors. The aim of this research is a better understanding of target segments important for faster decision making. In conclusion, the conscientiousness and the emotional stability exclude the possibility of compulsiveness but hedonistic buying style indicates the existence of it. Revenues and compulsion were unrelated. It is recommended to use a larger sample over a wide geographic area in further research. This study results are useful and able to be practicaly used in many scientific areas which increases the interest of stakeholders for similar research.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)impulsive buying personality the Big Five model
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:689187
PohranioIvana Gizdić