specijalistički diplomski stručni
PROJEKT PRED I POSEZONE „HRVATSKA 365“ HRVATSKE TURISTIČKE ZAJEDNICE NA PRIMJERU GRADA VODICA
Završni rad

Marija Petrov (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovPROJEKT PRED I POSEZONE „HRVATSKA 365“ HRVATSKE TURISTIČKE ZAJEDNICE NA PRIMJERU GRADA VODICA : Završni rad
AutorMarija Petrov
Voditelj/MentorDaniela Garbin Praničević (mentor)
Sažetak rada
Problematika sezonalnosti prisutna je u većini gospodarskih elemenata, a posebno se ističe turizam, kao gospodarska aktivnost kod koje je fenomen sezonalnosti intenzivno izražen. Subjektivno, sezonalnost u turizmu u Hrvatskoj općenito smatra se vrlo visokom. Visoka sezonalnost se često spominje kao glavna nepoželjna osobina turističke potražnje, a rješavanje pitanja sezonalnosti je identificiran kao strateški cilj hrvatskog turizma. S temeljnim ciljem jačanja svijesti o brandu, povećanju svijesti Hrvatske kao odredišta s atraktivnom ponudom tijekom pred i posezone, Hrvatska turistička zajednica je osmislila komunikacijski/ marketinški projekt - „Hrvatska 365“. Cilj projekta je razviti atraktivne i konkurentne destinacije koje nude dodatnu vrijednost u predsezoni. Stoga, ovaj projekt je ujedinio grada Vodice, grad Šibenik i općinu Tribunj u PPS destinaciju. PPS koncept podrazumijeva razvoj atraktivne i konkurentne dodane vrijednosti destinacijske ponude u predsezoni i posezoni, koji će pozicionirati Hrvatsku kao zemlju koja izvan glavne turističke sezone nudi posebne, autentične i atraktivne turističke proizvode.
Ključne riječisezonalnost turizam turistička ponuda PPS projekt pred i posezona destinacija informacijski sustav
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Poslovna informatika
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Upravljanje projektima, Upravljanje financijama i porezima, Računovodstvo i revizija
SmjerUpravljanje projektima
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/ specijalistica ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivastruč. spec. oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-08
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The issue of seasonality is present in most economic elements, but in this context it emphasizes tourism as an economic activity in which the phenomenon of seasonality is very intesively expressed. Subjectively, the seasonality in tourism in Croatia is generally considered to be very high. High seasonality is often mentioned as the main undesirable feature of tourism demand and dealing with the issue of seasonality is identified as a strategic aim of the Croatian tourism. With the fundamental aim of strengthening brand awareness, of increasing the awareness of Croatia as a destination with an attractive offer also during pre and post-season, the Croatian National Tourist Board had devised a communications/marketing campaing – „Croatia 365“. The aim of the project is to develop attractive and competitive destinations that offer additional value in the preseason. So this project has united the city of Vodice, the city of Šibenik and Tribunj municipality joined. The PPS concept implies the development of an attractive and competitive value-added destination offer in pre and post-season, which will position Croatia as a country that outside the main tourist season offers special, authentic and attractive tourism products.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)seasonality tourism tourist offer PPS project pre and post season destination information system
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533839
PohranioIvana Gizdić