završni rad
POSLOVNO KOMUNICIRANJE U TURIZMU IZ PERSPEKTIVE TURISTIČKIH AGENCIJA
Završni rad

Suzana Ivardić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovPOSLOVNO KOMUNICIRANJE U TURIZMU IZ PERSPEKTIVE TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad
AutorSuzana Ivardić
Voditelj/MentorIvana Bilić (mentor)
Sažetak rada
Komunikacija je jedan od najvažnijih čimbenika uspješnosti poslovanja putem kojeg se prenose i razmjenjuju informacije, ideje, podaci i sl. Poslovno komuniciranje predstavlja razmjenu informacija i podataka među sudionicima poslovnog procesa, a koja ima za cilj poboljšanje poslovnih rezultat organizacije. U ovom radu provedeno je anketno istraživanje u 43 turističke agencije koje posluju na području grada Splita. Na temelju istraživanja, može se zaključiti da većina turističkih agencija u Splitu jesu detaljističke turističke agencije, te da najveću pažnju posvećuju E-komuniciranju. Najčešće korištena tehnika promidžbene komunikacije u turističkim agencijama u gradu Splitu je oglašavanje i kataloška komunikacija, dok je najneuspješniji način komuniciranja u turističkim agencijama vizualni medij. Najčešće korištena tehnologija za povećanje učinkovitosti komunikacije turističkih agencija jesu bežične mreža, a najveći broj turističkih agencija rezervaciju dobiva se putem weba.
Ključne riječiposlovna komunikacija turistička agencija informacija
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaManagement malog poduzeća
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Communication is one of the most important aspects of successful business dealing via whom informatins,ideas and dana are transferred and exchanged. business communication representes the exchange of information and dana between the participants of a business process, with the goal of improving business results of the business organizatio9n itself. This paper is based on a survey on 43 tourist agencies base din the city of Split. The conclusion, based on the survey, is that the majority of the tourist agencies are detail oriented and dedicate most of their attention to online communication with potential clients. Marketing tools that are used all the time are advertisements and catalogues, while visually displayed media is not as used. A tool that is used for communication efficiency improvement is wireless networking, and the majority of reservations are made via the Internet.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)business communication tourist agency information
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:122481
PohranioIvana Gizdić