Banovac, A. (2016). DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŽA I KROVNE MARKE DESTINACIJSKE PONUDE : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186942
Banovac, Ada. "DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŽA I KROVNE MARKE DESTINACIJSKE PONUDE : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186942
Banovac, Ada. "DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŽA I KROVNE MARKE DESTINACIJSKE PONUDE : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186942
Banovac, A. (2016). 'DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŽA I KROVNE MARKE DESTINACIJSKE PONUDE : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186942
Banovac A. DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŽA I KROVNE MARKE DESTINACIJSKE PONUDE : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186942
A. Banovac, "DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŽA I KROVNE MARKE DESTINACIJSKE PONUDE : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186942