diplomski rad
PRIMJENA VJEŠTINA STRATEŠKIH MENADŽERA U POSLOVANJU VELIKIH HOTELA U SPLITSKO-DALMATINSKOJ ŽUPANIJI
Diplomski rad

Anđela Sekulović (2017)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovPRIMJENA VJEŠTINA STRATEŠKIH MENADŽERA U POSLOVANJU VELIKIH HOTELA U SPLITSKO-DALMATINSKOJ ŽUPANIJI : Diplomski rad
AutorAnđela Sekulović
Voditelj/MentorŽelimir Dulčić (mentor)
Sažetak rada
Hotelski menadžment je sustav procesa stvaranja, usmjeravanja i usklađivanja svih čimbenika, koji utječu na stvaranje hotelske usluge i u kojem pojedinci djelotvorno ostvaruju, unaprijed zacrtane, ciljeve hotelskog poslovanja. Hotelski menadžer se mora postaviti kao vođa tima te uvijek mora biti na usluzi gostima i udovoljiti njegovim potrebama zbog činjenice da je u turističkom sektoru gost uvijek u pravu. Značajne karakteristike za ovaj tip posla bi bile da mora biti: emotivan, otporan, stabilan, prodoran, ambiciozan, aktivan, poletan, samostalan, praktičan, univerzalan, uvijek točan i uredan. Osnovnom raspodjela menadžerskih vještina dijeli ih u 4 grupe: osobne, interpersonalne, komunikacijske i grupne. One su prijeko potrebne kako bi menadžer ili rukovoditelj uspješno poslovao i djelovao na svom području. Provedeno empirijsko istraživanje u ovom diplomskom radu putem ankete podijeljene velikim hotelima Splitsko – dalmatinske županije utvrdilo je da ne postoji značajan utjecaj menadžerskih vještina na trend poslovanja hotela.
Ključne riječimenadžer vještine hotel
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Trgovina i turizam
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaTurizam i hotelijerstvo
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-02
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Hotel management is a system of making, directing and coordinating all the factors which influence the creation of hotel services and in which individuals effectively accomplish predetermined goals of hotel business. Hotel manager must act as a team leader and must always be at the service of the guests and please their needs because of the fact that in touristic sector the guest is always right. Significant characteristics for an employee in this type of business would be: emotional, resistant, stable, competitive, ambitious, active, enthusiastic, independent, practical, universal, always punctual and neat. The basic distribution of manager skills consists of four groups: personal, interpersonal, communicative and group. They are much-needed for the manager or executive in order to do a flourishing business and act in their area. Conducted empirical research in this graduation thesis via the poll distributed to the big hotels in Splitsko- dalmatinska county has established that there is no significant influence of manager skills on the trend of hotel business.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)manager skills hotel
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:852802
PohranioIvana Gizdić