završni rad
E-PROMOCIJA U FUNKCIJI POZICIONIRANJA TEKSTILNE ROBE NA TRŽIŠTU
Završni rad

Ivana Butigan (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovE-PROMOCIJA U FUNKCIJI POZICIONIRANJA TEKSTILNE ROBE NA TRŽIŠTU : Završni rad
AutorIvana Butigan
Voditelj/MentorNeven Šerić (mentor)
Sažetak rada
Svrha ovog završnog rada je prikazati teorijske osnove pozicioniranja tekstilnih proizvoda na tržište u kontekstu e-trgovine te prikazati ulogu e-promocije u strategiji pozicioniranja. Tekstilna industrija uvelike ovisi o modi koja svakodnevno nameće nove trendove, što samo po sebi predstavlja izazov prilikom pozicioniranja modnih proizvoda u svijesti potrošača. Razvojem novih tehnologija, osobito Interneta, marketinški stručnjaci prilagođavaju komunikacijske alate ciljanim skupinama. Promocija putem Interneta postala je dominantan oblik komunikacije s tržištem. Društvene mreže najviše od svih oblika komunikacije putem Interneta imaju utjecaja na pozicioniranje proizvoda u svijesti potrošača. Modne marke koje su prepoznale ulogu i važnost ovakvog oblika e-promocije uspjele su postati i/ili ostati konkurentne na tržištu.
Ključne riječipozicioniranje e-trgovine e-marketing moda društvene mreže
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-12
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The purpose of this final work is to show the theoretical basis of positioning textile products on the market in the context of e-commerce and to demonstrate the role of e-promotion the strategy of positioning. The textile industry heavily depends on fashion that imposes new trends every day, which in itself is a challenge in positioning fashion products in the minds of consumers. The development of new technologies, especially the Internet, marketing experts adapts communication tools to target groups. Promotion through the Internet has become the dominant form of communication on the market. Social networks most of all forms of communication on the Internet have an impact on product positioning in the minds of consumers. Fashion brands that have recognized the role and importance of this form of e-promotion managed to become and/or remain competitive on the market.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)positioning e-commerce e-marketing fashion social networks
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:168789
PohranioIvana Gizdić