diplomski rad
VIŠEDIMENZIONALNI PRISTUP U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE (STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK – TVRĐAVE)
Diplomski rad

Martina Topić (2017)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovVIŠEDIMENZIONALNI PRISTUP U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE (STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK – TVRĐAVE) : Diplomski rad
AutorMartina Topić
Voditelj/MentorNeven Šerić (mentor)
Sažetak rada
Diplomski rad se sastoji od dva dijela: teorijskog i empirijskog. Teorijskim analiziranjem i raščlanjivanjem ključnih pojmova destinacijske marke, destinacijskih ikona te višedimenzionalnog brendiranja destinacije, omogućen je daljnji napredak istraživanja koje je provedeno metodom anketiranja. Nadalje, prikupljanje dostatne količine podataka omogućilo je donošenje relevantnih zaključaka o samoj primjeni višedimenzionalnog brendiranja Šibenika temeljem destinacijskih ikona, odnosno tvrđava, što je ujedno predstavljalo i glavni problem istraživanja. Provedena istraživanja su rezultirala ostvarivanjem ciljeva istraživanja, odnosno odgovaranjem na postavljena istraživačka pitanja koja su se kreirala prije samog početka istraživanja. Točnije, prikazano je i detaljno obrazloženo višedimenzionalno brendiranje turističke destinacije te prikazana njegova implementacija na destinacijsku marku Šibenika. Također, jedan od glavnih ciljeva je bilo upravo dokazivanje postojanja destinacijske ikone, odnosno šibenskih tvrđava, što je rezultiralo pozitivnim ishodom. Konačno, dokazano je kako sama implementacija višedimenzionalnog pristupa brendiranju Šibenika utječe na kreiranje boljeg imidža destinacijske marke.
Ključne riječiVišedimenzionalno brendiranje destinacije destinacijska marka destinacijska ikona
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaTurizam i hotelijerstvo
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-03
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Master's thesis consists of two parts: theoretical and empirical. Theoretical analysis and parsing of key terms, such as destination brand, destination icon and multidimensional destination branding, enabled the further research progress, which was conducted by poll. Furthermore, collecting sufficient data has enabled creating relevant conclusions on the implementation of Šibenik's multidimensional branding based on the destination icon (fortresses of Šibenik), which constituted the main research problem. Researches have resulted in the achievement of objectives (aims), i.e. responding to research questions that were created before the research started. Multidimensional branding and its implementation on Šibenik's destination brand was shown and described in Master's thesis. One of the mail goals was proving the existence of destination icons (Šibenik's fortresses), which had a positive result. Finally, it has been demonstrated that implementation of multidimensional destination branding itself affects positively on creating better image of the Šibenik's destination brand.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Multidimensional destination branding destination brand destination icon
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:365354
PohranioIvana Gizdić