Balancin, F. (2017). MARKETINŠKO UPRAVLJANJE DESTINACIJOM ZA DEFINIRANJE STRATEGIJE BRENDIRANJA (POSLOVNI SLUČAJ: GRAD SPLIT) : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:234659
Balancin, Franko. "MARKETINŠKO UPRAVLJANJE DESTINACIJOM ZA DEFINIRANJE STRATEGIJE BRENDIRANJA (POSLOVNI SLUČAJ: GRAD SPLIT) : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:234659
Balancin, Franko. "MARKETINŠKO UPRAVLJANJE DESTINACIJOM ZA DEFINIRANJE STRATEGIJE BRENDIRANJA (POSLOVNI SLUČAJ: GRAD SPLIT) : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:234659
Balancin, F. (2017). 'MARKETINŠKO UPRAVLJANJE DESTINACIJOM ZA DEFINIRANJE STRATEGIJE BRENDIRANJA (POSLOVNI SLUČAJ: GRAD SPLIT) : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:234659
Balancin F. MARKETINŠKO UPRAVLJANJE DESTINACIJOM ZA DEFINIRANJE STRATEGIJE BRENDIRANJA (POSLOVNI SLUČAJ: GRAD SPLIT) : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:234659
F. Balancin, "MARKETINŠKO UPRAVLJANJE DESTINACIJOM ZA DEFINIRANJE STRATEGIJE BRENDIRANJA (POSLOVNI SLUČAJ: GRAD SPLIT) : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:234659