Jaram, H. (2017). Primjena društvenih mreža u turističkom poslovanju, prednosti i nedostaci : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:580367
Jaram, Hrvoje. "Primjena društvenih mreža u turističkom poslovanju, prednosti i nedostaci : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:580367
Jaram, Hrvoje. "Primjena društvenih mreža u turističkom poslovanju, prednosti i nedostaci : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:580367
Jaram, H. (2017). 'Primjena društvenih mreža u turističkom poslovanju, prednosti i nedostaci : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:580367
Jaram H. Primjena društvenih mreža u turističkom poslovanju, prednosti i nedostaci : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:580367
H. Jaram, "Primjena društvenih mreža u turističkom poslovanju, prednosti i nedostaci : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:580367