Ravlić, M. (2017). UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERENTU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:385665
Ravlić, Mila. "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERENTU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:385665
Ravlić, Mila. "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERENTU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:385665
Ravlić, M. (2017). 'UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERENTU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:385665
Ravlić M. UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERENTU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:385665
M. Ravlić, "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERENTU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:385665