diplomski rad
UPRAVLJANJE MARKETINGOM U KREIRANJU NAUTIČKE MARKE “GOOLETS CRUISE “
Diplomski rad

Tomislav Carev (2017)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Carev, T. (2017). UPRAVLJANJE MARKETINGOM U KREIRANJU NAUTIČKE MARKE “GOOLETS CRUISE “ : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:032052

Carev, Tomislav. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U KREIRANJU NAUTIČKE MARKE “GOOLETS CRUISE “ : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:032052

Carev, Tomislav. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U KREIRANJU NAUTIČKE MARKE “GOOLETS CRUISE “ : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:032052

Carev, T. (2017). 'UPRAVLJANJE MARKETINGOM U KREIRANJU NAUTIČKE MARKE “GOOLETS CRUISE “ : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:032052

Carev T. UPRAVLJANJE MARKETINGOM U KREIRANJU NAUTIČKE MARKE “GOOLETS CRUISE “ : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 17.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:032052

T. Carev, "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U KREIRANJU NAUTIČKE MARKE “GOOLETS CRUISE “ : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:032052