Miloš, T. (2017). Utjecaj obilježja poduzeća na profitabilnost poduzeća u djelatnosti trgovine (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:734204
Miloš, Tina. "Utjecaj obilježja poduzeća na profitabilnost poduzeća u djelatnosti trgovine." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:734204
Miloš, Tina. "Utjecaj obilježja poduzeća na profitabilnost poduzeća u djelatnosti trgovine." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:734204
Miloš, T. (2017). 'Utjecaj obilježja poduzeća na profitabilnost poduzeća u djelatnosti trgovine', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:734204
Miloš T. Utjecaj obilježja poduzeća na profitabilnost poduzeća u djelatnosti trgovine [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:734204
T. Miloš, "Utjecaj obilježja poduzeća na profitabilnost poduzeća u djelatnosti trgovine", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:734204