Maleta, A. (2016). Uloga društvenih medija u promociji brend-a: grad Split i Dubrovnik (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:277004
Maleta, Antea. "Uloga društvenih medija u promociji brend-a: grad Split i Dubrovnik." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:277004
Maleta, Antea. "Uloga društvenih medija u promociji brend-a: grad Split i Dubrovnik." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:277004
Maleta, A. (2016). 'Uloga društvenih medija u promociji brend-a: grad Split i Dubrovnik', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:277004
Maleta A. Uloga društvenih medija u promociji brend-a: grad Split i Dubrovnik [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:277004
A. Maleta, "Uloga društvenih medija u promociji brend-a: grad Split i Dubrovnik", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:277004