Radan, B. (2017). UTJECAJ SADRŽAJA NA UKLJUČENOST POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:208352
Radan, Bruno. "UTJECAJ SADRŽAJA NA UKLJUČENOST POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:208352
Radan, Bruno. "UTJECAJ SADRŽAJA NA UKLJUČENOST POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:208352
Radan, B. (2017). 'UTJECAJ SADRŽAJA NA UKLJUČENOST POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:208352
Radan B. UTJECAJ SADRŽAJA NA UKLJUČENOST POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 01.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:208352
B. Radan, "UTJECAJ SADRŽAJA NA UKLJUČENOST POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:208352