Grčić Težulat, T. (2016). Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke (Završni specijalistički). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835134
Grčić Težulat, Tea. "Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke." Završni specijalistički, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835134
Grčić Težulat, Tea. "Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke." Završni specijalistički, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835134
Grčić Težulat, T. (2016). 'Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke', Završni specijalistički, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835134
Grčić Težulat T. Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke [Završni specijalistički]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835134
T. Grčić Težulat, "Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke", Završni specijalistički, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835134