disertacija
Implementacija koncepcije marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova

Davor Širola (2017)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Širola, D. (2017). Implementacija koncepcije marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:775712

Širola, Davor. "Implementacija koncepcije marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova." Disertacija, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:775712

Širola, Davor. "Implementacija koncepcije marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova." Disertacija, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:775712

Širola, D. (2017). 'Implementacija koncepcije marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova', Disertacija, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:775712

Širola D. Implementacija koncepcije marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova [Disertacija]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 21.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:775712

D. Širola, "Implementacija koncepcije marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova", Disertacija, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:775712