Cvitanović, A. (2018). UTJECAJ APELA NA SEKS U OGLAŠAVANJU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:303870
Cvitanović, Ana. "UTJECAJ APELA NA SEKS U OGLAŠAVANJU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:303870
Cvitanović, Ana. "UTJECAJ APELA NA SEKS U OGLAŠAVANJU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:303870
Cvitanović, A. (2018). 'UTJECAJ APELA NA SEKS U OGLAŠAVANJU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:303870
Cvitanović A. UTJECAJ APELA NA SEKS U OGLAŠAVANJU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:303870
A. Cvitanović, "UTJECAJ APELA NA SEKS U OGLAŠAVANJU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:303870