Ujević, A. (2015). Analiza resursa zaobalne destinacije Imotski u svrhu kreiranja turističke marke : diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835607
Ujević, Anela. "Analiza resursa zaobalne destinacije Imotski u svrhu kreiranja turističke marke : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835607
Ujević, Anela. "Analiza resursa zaobalne destinacije Imotski u svrhu kreiranja turističke marke : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835607
Ujević, A. (2015). 'Analiza resursa zaobalne destinacije Imotski u svrhu kreiranja turističke marke : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835607
Ujević A. Analiza resursa zaobalne destinacije Imotski u svrhu kreiranja turističke marke : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835607
A. Ujević, "Analiza resursa zaobalne destinacije Imotski u svrhu kreiranja turističke marke : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835607