Landikušić, D. (2018). UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA OSOBNOST MARKE : DIPLOMSKI RAD (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120159
Landikušić, Dina. "UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA OSOBNOST MARKE : DIPLOMSKI RAD." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120159
Landikušić, Dina. "UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA OSOBNOST MARKE : DIPLOMSKI RAD." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120159
Landikušić, D. (2018). 'UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA OSOBNOST MARKE : DIPLOMSKI RAD', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120159
Landikušić D. UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA OSOBNOST MARKE : DIPLOMSKI RAD [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120159
D. Landikušić, "UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA OSOBNOST MARKE : DIPLOMSKI RAD", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120159