završni rad
ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA
Završni rad

Tomić, Andrea
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Tomić, A. (2018). ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740645

Tomić, Andrea. "ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740645

Tomić, Andrea. "ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740645

Tomić, A. (2018). 'ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740645

Tomić A. ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740645

A. Tomić, "ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740645