Čubrić, A. (2018). Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz? : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:773781
Čubrić, Antonia. "Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz? : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:773781
Čubrić, Antonia. "Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz? : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:773781
Čubrić, A. (2018). 'Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz? : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:773781
Čubrić A. Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz? : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:773781
A. Čubrić, "Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz? : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:773781