završni rad
UPRAVLJANJE MARKETINGOM U MALIM OBITELJSKIM HOTELIMA
Završni rad

Jalić, Ivana
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Jalić, I. (2018). UPRAVLJANJE MARKETINGOM U MALIM OBITELJSKIM HOTELIMA : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:094060

Jalić, Ivana. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U MALIM OBITELJSKIM HOTELIMA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:094060

Jalić, Ivana. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U MALIM OBITELJSKIM HOTELIMA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:094060

Jalić, I. (2018). 'UPRAVLJANJE MARKETINGOM U MALIM OBITELJSKIM HOTELIMA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.07.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:094060

Jalić I. UPRAVLJANJE MARKETINGOM U MALIM OBITELJSKIM HOTELIMA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 30.07.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:094060

I. Jalić, "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U MALIM OBITELJSKIM HOTELIMA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:094060