Brekalo, K. (2019). UTJECAJ POVJERENJA NA LOJALNOST U E-TRGOVINI : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:535508
Brekalo, Katija. "UTJECAJ POVJERENJA NA LOJALNOST U E-TRGOVINI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:535508
Brekalo, Katija. "UTJECAJ POVJERENJA NA LOJALNOST U E-TRGOVINI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:535508
Brekalo, K. (2019). 'UTJECAJ POVJERENJA NA LOJALNOST U E-TRGOVINI : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:535508
Brekalo K. UTJECAJ POVJERENJA NA LOJALNOST U E-TRGOVINI : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:535508
K. Brekalo, "UTJECAJ POVJERENJA NA LOJALNOST U E-TRGOVINI : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:535508