diplomski rad
UTJECAJ FACEBOOK ZAJEDNICA BRENDA NA STAVOVE CILJNIH JAVNOSTI
Diplomski rad

Gušavac, Tanja
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Gušavac, T. (2019). UTJECAJ FACEBOOK ZAJEDNICA BRENDA NA STAVOVE CILJNIH JAVNOSTI : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:262493

Gušavac, Tanja. "UTJECAJ FACEBOOK ZAJEDNICA BRENDA NA STAVOVE CILJNIH JAVNOSTI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:262493

Gušavac, Tanja. "UTJECAJ FACEBOOK ZAJEDNICA BRENDA NA STAVOVE CILJNIH JAVNOSTI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:262493

Gušavac, T. (2019). 'UTJECAJ FACEBOOK ZAJEDNICA BRENDA NA STAVOVE CILJNIH JAVNOSTI : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.08.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:262493

Gušavac T. UTJECAJ FACEBOOK ZAJEDNICA BRENDA NA STAVOVE CILJNIH JAVNOSTI : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 17.08.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:262493

T. Gušavac, "UTJECAJ FACEBOOK ZAJEDNICA BRENDA NA STAVOVE CILJNIH JAVNOSTI : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:262493