Metličić, D. (2019). UPRAVLJANJE MARKETINGOM NA PRIMJERU BOUTIQUE HOTELA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:546651
Metličić, Dominik. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM NA PRIMJERU BOUTIQUE HOTELA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:546651
Metličić, Dominik. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM NA PRIMJERU BOUTIQUE HOTELA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:546651
Metličić, D. (2019). 'UPRAVLJANJE MARKETINGOM NA PRIMJERU BOUTIQUE HOTELA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:546651
Metličić D. UPRAVLJANJE MARKETINGOM NA PRIMJERU BOUTIQUE HOTELA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 26.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:546651
D. Metličić, "UPRAVLJANJE MARKETINGOM NA PRIMJERU BOUTIQUE HOTELA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:546651