Pavičić, A. (2019). UTJECAJ MARKETINGA SADRŽAJA NA NAMJERU WEB KUPOVINE : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:628425
Pavičić, Ana. "UTJECAJ MARKETINGA SADRŽAJA NA NAMJERU WEB KUPOVINE : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:628425
Pavičić, Ana. "UTJECAJ MARKETINGA SADRŽAJA NA NAMJERU WEB KUPOVINE : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:628425
Pavičić, A. (2019). 'UTJECAJ MARKETINGA SADRŽAJA NA NAMJERU WEB KUPOVINE : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:628425
Pavičić A. UTJECAJ MARKETINGA SADRŽAJA NA NAMJERU WEB KUPOVINE : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:628425
A. Pavičić, "UTJECAJ MARKETINGA SADRŽAJA NA NAMJERU WEB KUPOVINE : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:628425