Pejković, D. (2019). STRATEŠKA ANALIZA PODUZEĆA ''HEINEKEN HRVATSKA'' : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:424853
Pejković, Dora. "STRATEŠKA ANALIZA PODUZEĆA ''HEINEKEN HRVATSKA'' : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:424853
Pejković, Dora. "STRATEŠKA ANALIZA PODUZEĆA ''HEINEKEN HRVATSKA'' : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:424853
Pejković, D. (2019). 'STRATEŠKA ANALIZA PODUZEĆA ''HEINEKEN HRVATSKA'' : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:424853
Pejković D. STRATEŠKA ANALIZA PODUZEĆA ''HEINEKEN HRVATSKA'' : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:424853
D. Pejković, "STRATEŠKA ANALIZA PODUZEĆA ''HEINEKEN HRVATSKA'' : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:424853