Štrangar, P. (2019). TRŽIŠNO POZICIONIRANJE MS BRAČ TURIST D.O.O. : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:627087
Štrangar, Pavao. "TRŽIŠNO POZICIONIRANJE MS BRAČ TURIST D.O.O. : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:627087
Štrangar, Pavao. "TRŽIŠNO POZICIONIRANJE MS BRAČ TURIST D.O.O. : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:627087
Štrangar, P. (2019). 'TRŽIŠNO POZICIONIRANJE MS BRAČ TURIST D.O.O. : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:627087
Štrangar P. TRŽIŠNO POZICIONIRANJE MS BRAČ TURIST D.O.O. : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:627087
P. Štrangar, "TRŽIŠNO POZICIONIRANJE MS BRAČ TURIST D.O.O. : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:627087