završni rad
MARKETINŠKA STRATEGIJA POSLOVANJA U RECESIJI
Završni rad

Lozina, Marko
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Lozina, M. (2020). MARKETINŠKA STRATEGIJA POSLOVANJA U RECESIJI : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:276844

Lozina, Marko. "MARKETINŠKA STRATEGIJA POSLOVANJA U RECESIJI : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:276844

Lozina, Marko. "MARKETINŠKA STRATEGIJA POSLOVANJA U RECESIJI : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:276844

Lozina, M. (2020). 'MARKETINŠKA STRATEGIJA POSLOVANJA U RECESIJI : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.08.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:276844

Lozina M. MARKETINŠKA STRATEGIJA POSLOVANJA U RECESIJI : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 08.08.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:276844

M. Lozina, "MARKETINŠKA STRATEGIJA POSLOVANJA U RECESIJI : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:276844