završni rad
OSJETILNI MARKETING U UPRAVLJANJU SPORTSKOM MARKOM
Završni rad

Vidošević, Josip
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Vidošević, J. (2019). OSJETILNI MARKETING U UPRAVLJANJU SPORTSKOM MARKOM : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:426269

Vidošević, Josip. "OSJETILNI MARKETING U UPRAVLJANJU SPORTSKOM MARKOM : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:426269

Vidošević, Josip. "OSJETILNI MARKETING U UPRAVLJANJU SPORTSKOM MARKOM : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:426269

Vidošević, J. (2019). 'OSJETILNI MARKETING U UPRAVLJANJU SPORTSKOM MARKOM : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:426269

Vidošević J. OSJETILNI MARKETING U UPRAVLJANJU SPORTSKOM MARKOM : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 11.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:426269

J. Vidošević, "OSJETILNI MARKETING U UPRAVLJANJU SPORTSKOM MARKOM : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:426269