prikaz prve stranice dokumenta ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA
Završni rad

Marjanović, Magdalena
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Marjanović, M. (2020). ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:409477

Marjanović, Magdalena. "ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:409477

Marjanović, Magdalena. "ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:409477

Marjanović, M. (2020). 'ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:409477

Marjanović M. ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:409477

M. Marjanović, "ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:409477