Šiško, B. (2020). DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE AMAZON.COM,INC : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:384479
Šiško, Branimir. "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE AMAZON.COM,INC : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:384479
Šiško, Branimir. "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE AMAZON.COM,INC : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:384479
Šiško, B. (2020). 'DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE AMAZON.COM,INC : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:384479
Šiško B. DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE AMAZON.COM,INC : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:384479
B. Šiško, "DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE AMAZON.COM,INC : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:384479