prikaz prve stranice dokumenta UPRAVLJANJE MARKOM I IMPULZIVNO KUPOVNO PONAŠANJE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UPRAVLJANJE MARKOM I IMPULZIVNO KUPOVNO PONAŠANJE
Završni rad

Sablić, Brigita
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Sablić, B. (2020). UPRAVLJANJE MARKOM I IMPULZIVNO KUPOVNO PONAŠANJE : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:411052

Sablić, Brigita. "UPRAVLJANJE MARKOM I IMPULZIVNO KUPOVNO PONAŠANJE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:411052

Sablić, Brigita. "UPRAVLJANJE MARKOM I IMPULZIVNO KUPOVNO PONAŠANJE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:411052

Sablić, B. (2020). 'UPRAVLJANJE MARKOM I IMPULZIVNO KUPOVNO PONAŠANJE : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:411052

Sablić B. UPRAVLJANJE MARKOM I IMPULZIVNO KUPOVNO PONAŠANJE : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 23.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:411052

B. Sablić, "UPRAVLJANJE MARKOM I IMPULZIVNO KUPOVNO PONAŠANJE : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:411052