Vuković, I. (2020). Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji : Završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:573547
Vuković, Ivana. "Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:573547
Vuković, Ivana. "Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:573547
Vuković, I. (2020). 'Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji : Završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:573547
Vuković I. Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji : Završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:573547
I. Vuković, "Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji : Završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:573547