Božičević, S. (2020). UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA NEPLANIRANU KUPOVINU U MALOPRODAJNIM LANCIMA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:848921
Božičević, Sanja. "UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA NEPLANIRANU KUPOVINU U MALOPRODAJNIM LANCIMA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:848921
Božičević, Sanja. "UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA NEPLANIRANU KUPOVINU U MALOPRODAJNIM LANCIMA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:848921
Božičević, S. (2020). 'UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA NEPLANIRANU KUPOVINU U MALOPRODAJNIM LANCIMA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:848921
Božičević S. UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA NEPLANIRANU KUPOVINU U MALOPRODAJNIM LANCIMA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:848921
S. Božičević, "UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA NEPLANIRANU KUPOVINU U MALOPRODAJNIM LANCIMA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:848921