Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
Upute i priručnici
English
REFST
Repozitorij Ekonomskog fakulteta u Splitu
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Više...
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
ovaj repozitorij
sve repozitorije u Dabru
Warning message
Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
diplomski rad
UPRAVLJANJE MARKETINGOM U PRODAJI PROIZVODA S PREMIJSKOM CIJENOM: Poslovni slučaj Bontech d.o.o. Split
Diplomski rad
Detalji
Naslov
UPRAVLJANJE MARKETINGOM U PRODAJI PROIZVODA S PREMIJSKOM CIJENOM: Poslovni slučaj Bontech d.o.o. Split
Sažetak rada
Zbog napretka i dostupnosti tehnologije, na tržištu slušnih aparata u posljednjem je desetljeću došlo do značajnijeg napretka na strani ponude. Međutim, strana potražnje, koju čine potencijalni korisnici slušnih aparata, nije u potpunosti popratila tu “revoluciju”. Percepcija korisnika o ovim proizvodima jest da uz relativno niske novčane iznose te uz većinsku financijsku potporu javnog zdravstvenog osiguranja mogu nabaviti kvalitetom dostatna rješenja. S obzirom na navedene okolnosti, postavlja se pitanje kako efikasno upravljati marketingom tvrtke kako bi se podigla percepcija o važnosti ulaganja u cjenovno premijske slušne aparate te u konačnici ostvarila i veća prodaja istih. Zasigurno je da se marketing tvrtke ne smije prepustiti neplanskim aktivnostima bez dugoročnih ciljeva, stoga se kroz izviđajno istraživanje analiziralo upravljanje marketingom za premijske proizvode tvrtke Bontech te su određena područja koja je potrebno unaprijediti. U tom kontekstu, osnovni je zadatak ovog rada bio ukazati na mogućnosti upravljanja alatima digitalnog marketinga koji strateškom komunikacijom ostvaruju promjenu tržišne percepcije o važnosti ulaganja u vlastito slušno zdravlje te potiču odabir kvalitetnijih slušnih aparata iz više cjenovne kategorije. Korištenjem primarnog istraživanja, zaključuje se kako orijentirano marketinško planiranje te sinergija svih marketinških kanala i aktivnosti može pridonijeti ostvarenju boljih prodajnih rezultata. Pravilna prezentacija premijskih slušnih aparata od presudne je važnosti, jer se upravo njome ostvaruje adekvatan tržišni plasman, koji doprinosi i jačanju konkurentnosti. Model upravljanja marketingom koji je detaljno prikazan u radu sadrži iskoristive smjernice koje treba provesti u praksi i testirati ih pokretanjem marketinških kampanja, kroz ulaganje u aktivnosti digitalnog marketinga.
Subjects
upravljanje marketingom, marketinška komunikacija, istraživanje tržišta, slušni aparati, Bontech, marketing management, marketing communication, market research, hearing aids, Bontech, DRUŠTVENE ZNANOSTI
Objekt je uklonjen.