Krivić, A. (2021). ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U BRENDIRANJU DESTINACIJE - PRIMJER FACEBOOK I INSTAGRAM : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:451158
Krivić, Aneta. "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U BRENDIRANJU DESTINACIJE - PRIMJER FACEBOOK I INSTAGRAM : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:451158
Krivić, Aneta. "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U BRENDIRANJU DESTINACIJE - PRIMJER FACEBOOK I INSTAGRAM : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:451158
Krivić, A. (2021). 'ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U BRENDIRANJU DESTINACIJE - PRIMJER FACEBOOK I INSTAGRAM : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:451158
Krivić A. ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U BRENDIRANJU DESTINACIJE - PRIMJER FACEBOOK I INSTAGRAM : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 01.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:451158
A. Krivić, "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U BRENDIRANJU DESTINACIJE - PRIMJER FACEBOOK I INSTAGRAM : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:451158