Kekez, A. (2021). UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:152075
Kekez, Antonija. "UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:152075
Kekez, Antonija. "UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:152075
Kekez, A. (2021). 'UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:152075
Kekez A. UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 01.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:152075
A. Kekez, "UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:152075