Milošević, T. (2021). MARKETINŠKA ANALIZA KAMPANJE „OKRENI NA LJETO“ : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:896907
Milošević, Tomislav. "MARKETINŠKA ANALIZA KAMPANJE „OKRENI NA LJETO“ : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:896907
Milošević, Tomislav. "MARKETINŠKA ANALIZA KAMPANJE „OKRENI NA LJETO“ : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:896907
Milošević, T. (2021). 'MARKETINŠKA ANALIZA KAMPANJE „OKRENI NA LJETO“ : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:896907
Milošević T. MARKETINŠKA ANALIZA KAMPANJE „OKRENI NA LJETO“ : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:896907
T. Milošević, "MARKETINŠKA ANALIZA KAMPANJE „OKRENI NA LJETO“ : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:896907