Sarić, T. (2021). ULOGA EMOCIJA U MARKETINGU : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:125271
Sarić, Tea. "ULOGA EMOCIJA U MARKETINGU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:125271
Sarić, Tea. "ULOGA EMOCIJA U MARKETINGU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:125271
Sarić, T. (2021). 'ULOGA EMOCIJA U MARKETINGU : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:125271
Sarić T. ULOGA EMOCIJA U MARKETINGU : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:125271
T. Sarić, "ULOGA EMOCIJA U MARKETINGU : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:125271